قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از همکاران، در پی کسب رتبه سوم کشوری برنامه ستاد نوروزی ۱۴۰۱

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸ کد : ۲۵۶۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۲
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از زحمات تمام همکاران و دست اندرکاران طرح سلات نوروزی به خصوص دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی و مهندس مهرعلی مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.
قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از همکاران، در پی کسب رتبه سوم کشوری برنامه ستاد نوروزی ۱۴۰۱

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر جمالیان گفت: با تلاش همکاران به خصوص گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت و اکیپ های ثابت و سیاری که به صورت مداوم و در طول تعطیلات نوروز در جهت حفظ سلامت هموطنان به خصوص مسافران نوروزی گام برداشتند، خوشبختانه جز استان های کم خطر و ایمن شناخته شدیم.

ایام نوروزی که سپری شد با سال های گذشته متفاوت بود؛ چراکه کرونا همه چیز را دستخوش تغییر کرده بود و کادر سلامت مانند همیشه باید در صحنه می بودند.

در ایام نوروز نظارت های میدانی باید مکررا انجام می شد که علاوه بر کنترل کرونا، بر دیگر بیماری های واگیر و غیره نیز نظارت کرد تا شیرینی نسبی سفر و تعطیلات نوروز، به کام هم استانی های و مسافران تلخ نشود.

اینجانب مجددا از زحمات و تلاش های فراوان و خستگی ناپذیر تمام همکاران به خصوص پرسنل پرتلاش حوزه بهداشت و معاونت بهداشتی و دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی و همچنین مهندس مهرعلی مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه، که در طرح سلامت نوروزی زحمات بسیار زیادی را کشیدند و سبب کسب رتبه برتر کشوری برای دانشگاه شده اند، تشکر و قدردانی می نمایم  و از خداوند منان برای تک تک آنان علو درجات و بالاترین پاداش ها را خواستارم.

دکتر سید محمدجمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :