تقویت کمی و کیفی ارائه خدمات آموزشی درمانی با جذب ۱۳ نیروی فوق تخصص در سال ۱۴۰۰

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۶ کد : ۲۵۶۷۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۹
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک، جذب ۱۳ نیروی فوق تخصص  در سال ۱۴۰۰ را سبب تقویت کمی و خصوصاً کیفی ارائه خدمات آموزشی درمانی در گروه‌های آموزشی دانشگاه برشمرد.
تقویت کمی و کیفی ارائه خدمات آموزشی درمانی با جذب ۱۳ نیروی فوق تخصص در سال ۱۴۰۰

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان، گفت: یکی از مسیرهای جذب و پذیرش اعضای هیات علمی در دانشگاه، جذب نیروهای طرح تعهد می باشد که با پیگیری‌های مستمری که دانشگاه علوم پزشکی اراک از سال ۱۳۹۹ انجام داد و به لطف و عنایت پروردگار در سال ۱۴۰۰ شاهد جذب ۱۳ نفر نیروی فوق تخصص در رشته های مختلف و بعضاً به صورت منحصر به فرد و برای اولین بار در دانشگاه بودیم.

وی تاکید کرد: بی تردید انجام این مهم سبب تقویت کمی و به ویژه کیفی ارایه خدمات آموزشی و درمانی در گروه های آموزشی دانشگاه شده و خواهد شد و از طرفی دیگر نیاز مردم استان مرکزی جهت انجام و پیگیری های مورد نیاز درمانی به خارج از استان را به حداقل خواهد رساند و با تکمیل بیشتر کادر تخصصی و فوق تخصصی در این زمینه موفق تر خواهیم بود که این مهم خود یکی از افتخارات و پیشرفت های چشمگیر دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه نیروها به صورت مستقیم در قالب عضو هیئت علمی و با توانمندی بالا و دارای رتبه های برتر برد تخصصی جذب دانشگاه شدند که این مهم نیز سبب تقویت آموزشی و درمانی شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر مسئله طرح تعهد، در فراخوان هفدم و هجدهم دانشگاه، شاهد تثبیت اعضای هیئت علمی در قالب نیروهای پیمانی در دانشگاه شدیم که این موضوع نیز باعث افتخار دانشگاه است.

دکتر آشتیانی ضمن تاکید بر این نکته که می بایست از ظرفیت موجود در دانشگاه به نحو مطلوب و مناسب استفاده کرد، گفت: وجود برنامه‌های مشترک آموزشی، گزارش صبحگاهی مشترک، برنامه تحقیقاتی مشترک، انجام مشاوره‌های مستمر بین گروه‌های درمانی و نشست های مشترک علمی بین گروه‌ها از جمله روش‌های استفاده بهینه از نیروهای موجود می باشد.

وی ادامه داد: لازم است که افرادی که در گروه‌های آموزشی می باشند به صورت کامل با توانمندی گروه مقابل آشنا شوند که همین مراوده ها و ارتباط ها با یکدیگر موجب رشد و شکوفایی بیشتر دانشگاه خواهد شد چرا که برای اینکه یک دانشگاه توانمند، رو به جلو و پیشرو داشته باشیم راهی جز استفاده حداکثری از فرصت ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه وجود ندارد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر دانشگاه می‌تواند هم با استفاده از توانمندی‌های علمی خود و هم با اشتراک علمی که با سایر دانشگاه های کلان منطقه، دانشگاه‌های کشور و بعضاً حتی دانشگاه خارج از کشور دارد روز به روز به توانمندی های علمی و آموزشی درمانی خود بیافزاید.


نظر شما :