پیشرفت انفجاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در زمینه بین الملل

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۵۶۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۹
مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک، پیشرفت دانشگاه در زمینه بین الملل را یک پیشرفت انفجاری و چشمگیر برشمرد و گفت: طی دو سال اخیر شاهد پیشرفت های خوب و چشمگیری در زمینه بین الملل بودیم.
پیشرفت انفجاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در زمینه بین الملل

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امیر همتا گفت: به لطف پروردگار و به همت مدیران سابق و همکاران کنونی طی دو سال اخیر در زمینه بین الملل به صورت انفجاری عمل کردیم و پیشرفت های خوبی در این زمینه به دست آوردیم به طوری که در حال حاضر تعداد دانشجویان بین الملل به بیش از ۶۰ دانشجو رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بی شک پتانسیل دانشگاه علوم پزشکی اراک در این زمینه بسیار بالاتر از این تعداد است از این رو سعی ما این است که روز به روز با تلاش های بی وقفه و مستمر شاهد افزایش این آمار باشیم.

وی در ادامه افزایش تنوع جذب دانشجویان بین الملل را یکی از اهداف مهم برشمرد و تاکید کرد: در حال حاضر دانشجویانی از کشورهای مختلف هند، افغانستان، پاکستان، سوریه، لبنان و عراق و رشته های مختلف پزشکی، دندان، هوشبری، اتاق عمل و پرستاری در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشند و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش تنوع در این زمینه ها باشیم.

دکتر همتا در پایان افزایش تعداد دانشجویان بین الملل در مقاطع ارشد، phd و مقاطع تحصیلات تکمیلی را از دیگر اهداف اصلی برشمرد.


( ۲ )

نظر شما :