پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز رادیو

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳ کد : ۲۵۶۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۴
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان در پیامی روز رادیو را تبریک و از زحمات هنرمندان این رسانه ی قدیمی به خصوص در حوزه ی سلامت تقدیر کرد.
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز رادیو

دکتر جمالیان گفت: رسانه ها به ویژه تلاشگران صداو سیما و همچنین رادیو در روزهای سخت کرونایی در کنار مجموعه بهداشت و درمان بودند و تمام تلاش خود را جهت ارتقاء سطح سواد مردم که نهایتا منجر به کاهش خطرات و خسارات میشد، کردند.
من و هم نسلی‌هایم با رادیو بزرگ شده‌ایم، از کودکی با صدای رادیو زندگی کرده ایم و خاطرات زیادی از آن داریم و در صدای دلنشین رادیو، پرواز خیال را تجربه کرده‌ایم.
شاید برخی گفته باشند که در عصر وفور و تنوع رسانه، صدای رادیو کمتر شنیده می‌شود؛ بر این باور نبوده‌ام و چنین نمی‌اندیشم.
صدای رادیو اگر روی موج ایران تنظیم باشد و سبک‌سیر و عاشقانه به پرواز درآید، صدای دلنشینی در گنبد دوار به یادگار خواهد گذاشت؛ صدایی که از زبان فردوسی حماسه می‌خواند و حافظ، جهان پیر بی‌بنیاد را به سخره می‌گیرد و سعدی عاشقانه‌اش می‌سراید و مولانا در دریای بیکران اندیشگی به مهمانی تفکرش می‌برد.
اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به تمام همکاران صدا وسیمای استان (مدیرکل جناب آقای دبیقی و همکاران رادیو آفتاب) از تلاش یکایک عزیزان و زحمت کشان این عرصه خصوصا در حوزه ی سلامت و به ویژه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون تشکر می کنم و برای همه آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

سید محمد جمالیان 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :