پیشرفت ۴۵ درصدی خوابگاه ۲۴۰ نفره خواهران

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶ کد : ۲۵۷۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۸
سرپرست مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در طی بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اراک از خوابگاه ۲۴۰ نفره خواهران که با مشارکت بانک رفاه کارگران در حال ساخت است نیز بازدید به عمل آمد و شاهد پیشرفت تقریبی ۴۵ درصدی آن بودیم.
پیشرفت ۴۵ درصدی خوابگاه ۲۴۰ نفره خواهران

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس محسن جاویدان در ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور مهندس سجودی، ضمن اشاره به شروع بازدیدها  از ساعت ۷:۳۰ صبح، گفت: در ابتدا از ابر پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصد بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: در ادامه از پروژه خیر ساز فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری (سانتر کانسر)، مرکز دیالیز خیرساز امیرالمومنین، پروژه اورژانس هسته ای و سوانح سوختگی و مرکز جامع زنان و زایمان سرکشی شد.

وی تاکید کرد: در نهایت این روند با بازدید از خوابگاه ۲۴۰ نفره خواهران که با مشارکت بانک رفاه کارگران، با پیشرفت تقریبی ۴۵ درصد در حال تکمیل عملیات ابنیه، برق و مکانیک می باشد، به پایان رسید.

جاویدان در پایان از حمایت‌های بی دریغ همکاران و اساتید دفتر منابع فیزیکی وزارت بهداشت، علی الخصوص جناب مهندس ساکی، مهندس سلیمی و سایر همکاران پرتلاش تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم به یاری پروردگار و تداوم حمایت‌ها و همچنین به دعای خیر عزیزان، شاهد اتمام و بهره برداری بسیاری از این پروژه ها در سال جاری باشیم و ملتمس دعای خیر عزیزان برای فرج آقا امام زمان(عج)، سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه، سربلندی و عاقبت به خیری ملت شریف ایران و موفقیت خدمتگزاران کوچک این مردم در دانشگاه علوم پزشکی اراک هستیم.


نظر شما :