به زندگی با کرونا تا پایان سال عادت کنید

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۵۷۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کرونا تا پایان سال با ما هست و باید با آن زندگی کرد.
به زندگی با کرونا تا پایان سال عادت کنید

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: اینکه وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان نسبت به روزها و هفته های قبل بهتر شده نباید این خیال را در ذهن ها بپروراند که این بیماری در حال فروکش کردن و تمام شدن است.

وی که برای شرکت در جلسه هیات رئیسه به شهرستان فراهان رفته بود، افزود: مسئولینی که پیگیر مسائل بهداشت و درمان هستند، به مجموعه سلامت  انرژی می بخشد و باعث تقویت همکاران ما در مجموعه شهرستان و ستاد می شود.

وی تاکید کرد: نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان فراهان همواره در جهت ارتقاء سطح سلامت  و سواد سلامت این منطقه، تلاش کرده اند.

دکتر جمالیان گفت: یکی از چالش های این شهرستان و تنها بیمارستان فراهان، اتاق عمل بود که خوشبختانه با خریداری تجهیزات مناسب و تامین تجهیزات مورد نیاز در آینده نزدیک افتتاح و متخصصین مورد نیاز به منطقه اعزام می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به حضور 12 متخصص در منطقه گفت: رشته های داخلی، اطفال، زنان، رادیولوژی، قلب به طور کامل در این شهرستان فعال است و مردم می توانند خدمات خود را دریافت کنند.

وی افزود: داروخانه و اورژانس منطقه تلخاب را در آینده ی نه چندان دور فعال و مشکلات پیش رو را مرتفع خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: منطقه فراهان جزء مناطق با فرهنگ و اصیل است و همواره در کنار حوزه های مختلف به ویژه حوزه ی سلامت گام های موثری برداشته و همکاری مناسبی برای پیشرفت و توسعه داشته و دارند که امیدواریم در مقطع کنونی نیز این همکاری پایدار باشد تا با تامین منابع، نیرو و تجهیزات مورد نیاز خدمات درخور مردم ارائه شود.


( ۱ )

نظر شما :