پیشرفت ۸۰ درصدی فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۵۷۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱۶
مدیر بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: فاز خیر ساز بیمارستان آیت الله خوانساری اراک ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیشرفت ۸۰ درصدی فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک

به گزارش وب دا مرکزی، مسعود مظلومی بیان کرد: در حال حاضر عملیات خاکبرداری موتورخانه فازهای ۳، ۴ و ۵ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به صورت متمرکز با مساحت ۸۰۰ مترمربع و به عمق ۶ متر با همکاری شهرداری کلید خورده است و تمام سعی مان این است که تا پایان سالجاری شاهد بهره برداری از فاز ۳ این مرکز درمانی باشیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با موتورخانه و ۶۵ درصد آن بدون موتورخانه پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد تخت های فعال این مرکز آموزشی درمانی ۱۱۱ تخت می باشد که علاوه بر این تعداد قابلیت اضافه شدن ۱۸ تخت مگا آی سی یو در مواقع حساس و بحرانی وجود دارد.

وی تاکید کرد: از این ۱۱۱ تخت فعال ۲۸ تخت در بخش هماتولوژی یک، ۳۳ تخت در بخش هماتولوژی دو، ۲۲ تخت در بخش رادیوتراپی یک، ۱۸ تخت در بخش رادیوتراپی ۲ و ۱۰ تخت در بخش آی سی یو فعال است که از این تعداد ۱۹ تخت هماتولوژی یک، ۳۰ تخت هماتولوژی دو، ۲۱ تخت رادیوتراپی یک، ۱۴ تخت رادیوتراپی دو و ۴ تخت بخش آی سی اشغال می باشد.

گفتنی است که در فروردین ماه سالجاری به صورت کلی  ۴۶۵ بیمار پذیرش که از این تعداد ۳۷۹ نفر ترخیص شدند.


( ۷ )

نظر شما :