پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با سرعت قابل قبولی در حال ساخت است

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۴ کد : ۲۵۸۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سرعت ساخت پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) رضایت بخش است و امیدواریم که این سرعت همچنان ادامه دار باشد.
پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با سرعت قابل قبولی در حال ساخت است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ گفت: خدا را شاکریم که ساخت پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) سرعت قابل قبولی گرفته است و در حال حاضر موتورخانه، تاسیسات و اتاق عمل رشد خوب و چشمگیری داشته و ساخت آن ها بر اساس برنامه پیش می رود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یک سری معایب و چالش های مربوط به پیمانکار قبلی همچنان وجود دارد که تصحیح و رفع  آنها واجب اما زمان بر می باشد لذا اگر این موارد رفع نگردد بی تردید دچار مشکل جدی خواهیم شد.

وی تاکید کرد: علیرغم سرعت قابل قبول ساخت پروژه مذکور، لازم است که سرعت پروژه بیشتر، شیفت شب فعال و تعداد جبهه‌های کاری افزایش پیدا کند تا هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

جمالیان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب شرکت پیمانکار، اظهار کرد: تمام تلاش و سعی مان این است که پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر در سال ۱۴۰۱ به مرحله بهره‌برداری برسد و در بازدید سفر ریاست جمهور بودجه مورد نیاز پروژه تامین گردد.


نظر شما :