حضور مدون و فعال متخصص های فلوشیپ در رشته های مختلف در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶ کد : ۲۵۸۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۷
رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک از حضور مدون و فعال متخصص های فلوشیپ ناباروری، پریناتولوژی، سرطان و لگن به صورت شبانه روز و درمانگاهی در مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک و درمانگاه کوثر خبر داد.
حضور مدون و فعال متخصص های فلوشیپ در رشته های مختلف در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ابوالفضل صفری گفت: مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان و نوزادان است و خدا را شاکریم که از متخصصین و فوق تخصصی مجرب زنان و زایمان، نوزادان، اطفال و بیهوشی بهره مند می باشد و در حمایت از فرزندآوری و ارتقاء کیفیت خدمات به مادران باردار و نوزادان، خدمات با کیفیت و مطلوبی ارائه می دهند.

وی یادآور شد: در مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک حضور متخصصین بیهوشی مجرب باعث انجام زایمان بی درد و فراهم‌سازی شرایطی آرام، مطلوب و مناسب برای مادران باردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک بخش مگا ان آی سیو در کنار بخش نوزادان یک واحد بسیار مهم در راستای کمک رسانی و ارائه خدمت به نوزادان می باشد و بخش وی آی پی جدیدالاحداث این مرکز درمانی نیز در حمایت از مادران باردار و آرامش خاطر این گروه هدف موثر عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: شرایط فوق العاده خوب این مرکز درمانی در مرکز شهر اراک و مرکز استان نه تنها به همشهریان بلکه به مردم شهرها و استان‌های مجاور نیز می تواند ارائه خدمت کند و آنها را تحت پوشش خود قرار دهد.


( ۲ )

نظر شما :