ایفای نقش کمیته راهبردی با نظارت دوره ای و نیازسنجی های دقیق

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸ کد : ۲۵۸۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۱
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمیته‌های راهبردی یک برنامه نظارت دوره ای حوزه آموزش به دانشگاه هستند که با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی برگزار می شود.
ایفای نقش کمیته راهبردی با نظارت دوره ای و نیازسنجی های دقیق

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در حاشیه جلسه کمیته راهبردی گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور ریاست دانشگاه، معاونین درمان، تحقیقات و توسعه، رییس دانشکده پزشکی و معاونین ایشان و اعضای هیئت علمی گروه زنان، بیان کرد: جلسه کمیته راهبردی گروه زنان یک جلسه کاملاً نقادانه و در عین حال هدفمند می باشد که در این جلسه در ارتباط با نحوه اجرای برنامه آموزشی، چالش ها و نقاط قوت به بحث و گفتگو پرداخته شد و هدف اصلی از این مهم ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی و درمان و تحقیقات در برنامه های دستیاری دانشگاه می باشد.

وی تاکید کرد: اجرای مستمر این برنامه‌ها و ارائه بازخورد های مناسب به همکاران فعال در گروه زنان و سایر گروه های آموزشی نتایج مثبتی را به بار داشته است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این خود ارزیابی ها و ارزیابی های درونی، رصد دقیق اجرای فرآیندهای آموزشی و درمانی در این مجموعه در ابعاد مختلف مثل تعداد اعضای هیئت علمی موجود در گروه، تعداد دستیاران، نحوه اجرای برنامه‌های آموزشی در هفته، میزان مشارکت شان با سایر گروه های آموزشی، نحوه ارزیابی های درون بخشی و بررسی نتایج گزارشاتی که در هیئت‌های برد وزارتی از این برنامه در سالیان قبل داشته، می باشد که متوجه شوند اشکالات و چالش های مطرح شده تا چه اندازه اصلاح شده است تا در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: برنامه مذکور در گروه های دستیاری دانشگاه به صورت منظم و دوره ای در حال انجام است و به صورت خاص در برنامه آموزش پزشکی عمومی نیز دنبال خواهد شد و امیدواریم اجرای آن نقش مهمی در ارتقا و بهبود فرایندهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.


( ۱ )

نظر شما :