راه اندازی بخش وی آی پی در بیمارستان امیرکبیر اراک در روزهای آتی

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۲۵۸۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۷
سرپرست بیمارستان امیرکبیر اراک نوید راه‌اندازی بخش وی آی پی را در کلیه بخش های بستری این مرکز آموزشی درمانی در روزهای آتی داد.
راه اندازی بخش وی آی پی در بیمارستان امیرکبیر اراک در روزهای آتی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اکبر زمانی گفت: بیمارستان امیرکبیر اراک برنامه‌ای در جهت راه اندازی بخش وی آی پی در کلیه بخشهای بستری این مرکز در جهت ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امیرکبیر اراک یکی از بیمارستان های قدیمی و دارای تخصص و فوق تخصص های متعدد کودکان می باشد که در حال حاضر با کلیه قوا و نیرو به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به همشهریان می باشند.

وی تاکید کرد: در بخش های گوش، حلق، بینی و چشم این مرکز درمانی اعمال جراحی رینوسکوپی و رینوپلاستی به صورت پیشرفته در حال انجام می باشد و اعمال و اقداماتی که بخش شبکیه چشم را درگیر می کنند نیز توسط همکاران فوق تخصص شبکیه انجام می شود.

زمانی اظهار کرد: بخش اورژانس اعصاب و روان مرکز درمانی امیرکبیر قابلیت خدمات رسانی به همشهریان را دارد و از بیمارستان هاشمی سنجانی نیز استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: در کنار این مجموعه، بخش اورژانس بیمارستان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت به کلیه همشهریان و در کلیه سنین مختلف می باشد.

وی یادآور شد: سی تی اسکن، رادیولوژی و ام آر آی این مرکز درمانی با به روزترین دستگاه های روز دنیا فعال و آماده خدمت رسانی می باشد.


( ۱ )

نظر شما :