پایگاه اورژانس خیر ساز امیرکبیر اراک افتتاح شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰ کد : ۲۵۸۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در تعداد پایگاه از میانگین کشوری عقب هستیم.
پایگاه اورژانس خیر ساز امیرکبیر اراک افتتاح شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه افتتاح این پایگاه اورژانس شهری بیان کرد: با توجه به اینکه در تعداد پایگاه های درون شهری در اراک کمبود شدید حس می شد، با کمک شهرداری، شورای شهر و البته خیرین حوزه سلامت تعداد 10 پایگاه در سال گذشته هدف گذاری و کلنگ زنی شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از افتتاح دو پروژه خیر ساز که توسط (شرکت املاح معدنی،خیر محترم آقای حسینی) ساخته و به چرخه خدمت واگذار شده بود، سومین پروژه خیر ساز نیز که توسط خیر سلامت آقای صیادی زاده ساخته شده بود به اورژانس تحویل و وارد مدار ارائه خدمت شد.

وی تاکید کرد: این پایگاه در پارک امیرکبیر اراک با 140 متر مساحت و حدود 11 میلیارد ریال اعتبار ساخته و پس از واگذاری زمین توسط شهرداری و تکمیل و آماده سازی توسط دانشگاه و اورژانس، رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: امیداوریم تا پایان سال هر 10 پروژه در اراک به بهره برداری برسد که با افتتاح و اضافه شدن این 10 پایگاه سرعت و کیفیت خدمات ارائه شدن در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی ارتقاء و افزایش خواهد یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اورژانس پایگاه امیرکبیر اراک یکی از شلوغ ترین پایگاه های درون شهری است بطوریکه در طول 24 ساعت شبانه روز حدود 20 تا 24 ماموریت را انجام می دهد که با راه اندازی پایگاه با ظاهری جدید و با کیفیت قطعا خدمات باکیفیت تری نیز به مردم منطقه ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین پایگاه نیز هفته آینده بهره برداری خواهد شد افزود: خیرین حوزه سلامت، مجمع خیرین اورژانس گام بزرگ و موثری برداشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: هر پایگاه حدود 11 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که خیرین متقبل شده اند و در مقابل نیز دانشگاه وظیفه تامین آمبولانس و تامین نیرو را بر عهده دارد که سعی می کنیم با اتمام هر پروژه کارهای اداری و تامین تجهیزات نیز انجام و سریعا به چرخه ی فعالیت اضافه گردد.


( ۲ )

نظر شما :