خیرین، قلب بزرگی دارند

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۶ کد : ۲۵۹۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۱
استاندار مرکزی گفت: انجام کار خیر قبل از داشتن وضعیت خوب مالی، قلبی بزرگ می خواهد.
خیرین، قلب بزرگی دارند

به گزارش وب دا مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس امیرکبیر اراک گفت: خوشبختانه در استان مرکزی و اراک تعداد خیرینی که احساس تکلیف کرده  و در زمینه های مختلف از جمله حوزه ی سلامت ورود پیدا می کنند و خلاء های موجود را پر می کنند کم نیست.

وی افزود: در این بین هستند کسانیکه که حتی در وضعیت اقتصادی کنونی و شرایط فعلی در جایگاه متوسطی هستند اما با دارا بودن قلبی بزرگ و روحی پاک اقدام به کمک کرده و برای آخرت خود،توشه فراهم می کنند.

وی ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت تاکید کرد: تلاش می کنیم در دستگاه های اجرایی و تسریع در روند ساخت و تکمیل پروزه های خیر ساز به خصوص در حوزه سلامت، آسیب شناسی شده تا کمترین کاغذبازی مرسوم انجام و مدت زمان افتتاح و بهره برداری اینگونه پروژه ها کوتاه و کوتاه تر شود.

مخلص الائمه در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مسئولین قبل از شروع پروزه های خیر ساز مشکلات و موانع را از پیش رو بردارند، ضمن کوتاه شدن مدت ساخت و بهره برداری هر چه سریعتر آن، مردم نیز می توانند از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

استاندار مرکزی گفت: منطقه امیرکبیر اراک از جمله مناطق پرتردد و پرازدحام شهر اراک است و جانمایی این پایگاه می تواند کمک زیادی در ارتقاء خدمت ارائه شده توسط اورژانس نماید.

وی در پایان افزود: تعداد پروژه های نیمه تمام در کشور که عمر اغلب آنها حتی از 10 سال نیز بیشتر است حدود 90 هزار پروژه است و اگر بودجه کل کشور را برای اتمام این پروژه ها  اختصاص دهند حدود 30 سال طول خواهد کشید،اما خیرین علی رغم حضور و کمک به دولت در بخش های مختلف نشان داده و ثابت کردند،هرگاه پروژه ای را شروع کرده اند تا انتها با قدرت ادامه داده و آن را به سرانجام می رسانند.


نظر شما :