پروژه بیمارستان ولیعصر برای اتمام به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۷ کد : ۲۵۹۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) از سرعت تکمیل این پروژه ابراز رضایت کرد.
پروژه بیمارستان ولیعصر برای اتمام به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: با تغییر پیمانکار سرعت پروژه بیمارستان ولیعصر بالا رفته است؛ این پروژه حدود ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام پروژه به ۵ هزار میلیارد ریال نیاز است.

دکتر جمالیان گفت: تا الان حدود ۱۷۵ میلیارد تومان برای این پروژه توسط دانشگاه پرداخت شده است و برای اینکه این پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز هست و ما امیدواریم در سفر ریاست جمهوری این بودجه تامین شود.

وی افزود: بیمارستان با وسعت ۶۳ هزار متر مربع در ۱۳ طبقه احداث می شود و ۴۸۰ تخت بستری خواهد داشت و جایگزین بیمارستان حضرت ولیعصر سابق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) علاوه بر بخش تروما بیمارستان ولیعصر سابق، بخش های زنان، داخلی و نورولوژی اضافه خواهند شد.

دکتر جمالیان گفت: بسیاری از تجهیزات مورد نیاز  خریداری و یا به وزارت بهداشت اعلام شده اند که به محض اتمام پروژه به دست ما خواهند رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص تامین نیروی انسانی گفت: یک قسمت از نیروی انسانی مرتبط به بیمارستان حضرت ولیعصر سابق خواهد بود و برای تامین مابقی نیرو آزمون کتبی برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این بیمارستان برای فروردین سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد و بتواند به یک بیمارستان تیپ یک عالی در سطح استان تبدیل شود.


( ۱ )

نظر شما :