تجهیزات چهارگانه برای بیمارستان جدید ولیعصر خریداری شده

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵ کد : ۲۵۹۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۶
مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همزمان با پیشروی پروژه بیمارستان ولیعصر، تجهیزات مورد نیاز اساسی نیز خریداری شده و نصب خواهند شد.
تجهیزات چهارگانه برای بیمارستان جدید ولیعصر خریداری شده

به گزارش وب دا مرکزی، محسن جاویدان در حاشیه بازدید از پروژه ی بیمارستان ولیعصر اراک بیان کرد: این پروژه با حدود 60 هزار متر مربع یکی از پروژه های ملی است.

وی افزود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های با قابلیت درمانی در سطک کشور است و به خاطر قدمت احداث این پروژه که خوشبختانه در چند سال اخیر درحال رفع معایب و تکمیل نهایی است.

وی تاکید کرد: این پروژه در 13 طبق(همفک + 2 طبقه منفی + 10 طبقه) ساخته خواهد شد و برنامه زمانبندی دانشگاه 30 شهریور سال جاری اعلام شده است.

جاویدان گفت: مسائل و مشکلاتی از قبیل شیوع کرونا، قطعی برق، محدودیت های ترافیکی اعمال شده در مجاورت پروژه و چند مورد دیگر از جمله مواردی است که ممکن است دانشگاه و اتمام پروژه را از برنامه زمانبندی معمول خود عقب بیاندازد.

مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به مردم این قول را داد که ضمن افتتاح و بهره برداری این بیمارستان تا پایان امسال، یکی از بهترین، با کیفیت ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور باشد.

وی افزود: خریداری تجهیزات چهارگانه و مورد نیاز و اساسی این مرکز درمانی از پیش تهیه و خریداری شده و حتی برخی از آنها از جمله دستگاه های هواساز نصب و موتورخانه نیز در حال انجام است.

جاویدان در پایان گفت: برخی خرید های کارفرمایی هم نجام شده و مناقصات لازم انجام شده که تا آخر ماه جاری به پروژه تزریق خواهد شد.

پیمانکار پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر هم با اشاره به اینکه در اردیبهشت سال گذشته پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) را تحویل گرفتیم و تا به امروز با کمک مسئولین  پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: در حال حاضر اکیپ های گازهای طبی، اکیپ های نازک کاری، اکیپ های مرتبط با نما و... در حال کار بر روی پروژه هستند و امیدوار هستیم که این پروژه تا بهمن ماه سال جاری تکمیل و به دانشگاه تحویل داده شود.

وی در رابطه با تاخیر به وجود آمده در پروژه نیز افزود: گذشت زمان و تغییرات جوی باعث به وجود آمدن تغییرات و نقایصی بر روی پروژه شد و رفع این نقایص و تغییرات سبب تاخیر در تکمیل پروژه شد.

وی در پایان گفت: جلساتی به صورت هفتگی با مسئولین مرتبط با پروژه برگزار و نکات لازم در رابطه با افتتاح هر چه سریعتر پروژه و رفع نواقص و مشکلات پیش آمده  مطرح می شود.


( ۲ )

نظر شما :