کادر درمان در جنگ کرونا سرداران و رزمندگان سلامت هستند

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۴ کد : ۲۵۹۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۴
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اقدامات شایسته مدافعان سلامت، کشور و مردم را بیمه کرد.
کادر درمان در جنگ کرونا سرداران و رزمندگان سلامت هستند

به گزارش وب دا مرکزی، سرهنگ محمدرضا عسگری در مراسمی که در گلزار شهدا اراک و به مناسبت آغاز هفته سلامت برگزار شد، بیان کرد: مدافعان سلامت هم مانند سایر رزمندگان دوران های مختلف کشور و این مرز و بوم، در هنگام نیاز لباس رزم بر تن کرده و به خاکریز و جبهه های رفتند که دشمن آن مشخص نبود.

وی افزود: این ویروس همچنان هم زیرک است و دائما در حال تغییر ماهیت و جهش است و همین امر مقابله و مبارزه با آن را سخت و دشوار کرده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مسئولان حوزه سلامت استان با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان توانستند این غول هفت سر را در استان به خوبی کنترل کنند.

عسگری در ادامه خاطرنشان کرد: برای قدم برداشتن در مسیر شهدا، باید لحظه به لحظه عمر مان را با رنگ و بوی شهدا در آمیزیم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: کرونا سخت هایی زیادی را برای همه به خصوص کادر بهداشت و درمان به همراه داشت اما کارهایی بسیار بزرگی صورت گرفت و باعث پیشرفت و بالا رفتن جایگاه مان شد.

وی افزود: همراهی همه جانبه مردم در کنار مسئولین و حضور داوطلبانه در محیطی کاملا پرخطر و ناایمن، تداعی کننده صحنه های دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی در پایان تاکید کرد: شهدا برای نظام و انقلاب و احیای دین، جان خود را دادند و امروز نیز به دلیل پاسداشت این جایگاه هفته با اهمیت سلامت را در جوار این عزیزان آغاز می کنیم به این امید که بر سر قول و قرار با آنان باشیم و از آنان کمک بخواهیم.


نظر شما :