شهیدان زمینه خدمت رسانی مسئولین به مردم را فراهم کردند

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۷ کد : ۲۵۹۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۷
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: شهدا بستر خدمت رسانی به مردم را فراهم کردند.
شهیدان زمینه خدمت رسانی مسئولین به مردم را فراهم کردند

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین علی حسنوند، در حاشیه آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و ادای احترام به شهدای جان بر کف هشت سال دفاع مقدس، شهدا مدافع حرم و شهدا مدافع سلامت شهرستان اراک با حضور مسئولین استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک، بیان کرد: گاهی اوقات در برخی از مسئولین این تفکر ایجاد میشود که زحمات زیاد می کشند و برای رسیدن به اهداف تعالی شب زنده داری می کنند اگرچه این مهم انکارناپذیر است اما همگان می دانیم که انجام کلیه فعالیت ها و ارائه خدمات با بستری که شهدا فراهم کرده اند، امکان پذیر شده است تا کاری هر چند کوچک برای مردم انجام دهند.

وی با اشاره به آیه " وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"، خاطر نشان کرد: هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند؛ همانا زنده بودن، علائم  و همچنین حیات، لوازم و آثاری دارد که مهم ترین آثار حیات این است که شخصی که زنده است صاحب و منشا اثر باشد و بتواند کاری را انجام دهد.

وی ادامه داد: معتقدیم که شهدا همچنان حیات دارند و زنده هستند و خون سردار سلیمانی، شهید فخری زاده و امثال ایشان پس از شهادتشان حتی بیش از‌ پیش منشا اثر است و می توان همچنان از آنها کمک گرفت.

وی با تاکید بر این نکته که باید همواره خود را بدهکار شهدا بدانیم، اظهار کرد: همانا مردم در روزهای دفاع مقدس و اپیدمی کرونا ثابت کردند که همواره آماده ایثارگری هستند و حاضرند در راه آرمان های دفاع مقدس جان خود را فدا کند.


نظر شما :