برگزاری برنامه های متنوع هفته سلامت در سطح شهرستان فراهان

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۴ کد : ۲۶۰۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۰
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان از هماهنگی با سازمان های مختلف و به دنبال آن برگزاری برنامه های متنوع در سطح شهرستان فراهان متناسب با هفته سلامت خبر داد.
برگزاری برنامه های متنوع هفته سلامت در سطح شهرستان فراهان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی ضمن گرامیداشت هفته سلامت و اشاره به شعار "سلامت ما سلامت سیاره ما" گفت: در سطح شهرستان فراهان با هماهنگی با سازمان های مرتبط در امر سلامت از جمله آموزش و پرورش، محیط زیست، شهرداری، ائمه جمعه و غیره برنامه های متنوعی در حال اجرا می باشد.

وی ادامه داد: در برنامه هفته سلامت، هر روز تحت یک عنوان نام گزاری شده که تمام سعیمان این است که آن عنوان در روز مربوطه اجرا و در خدمت مردم و مسئولین ذیربط باشیم و ضمن تقدیر و تشکر از همکاران حوزه سلامت، در حد توان اطلاعات و آموزش های لازم به مردم داده شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان در ادامه از کاهش موارد بستری و سرپایی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم که با رعایت حداکثری نکات بهداشتی و واکسیناسیون حداکثری، شاهد ادامه‌دار بودن این شرایط و ریشه کنی ویروس منحوس باشیم.

دکتر حجتی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۹۶ درصد از جمعیت بالای ۵سال شهرستان فراهان دُز اول، بیش از ۹۴ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال واکسن دُز دوم و بیش از ۵۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸سال نوبت سوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.


نظر شما :