خبر خوش به پرستاران

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۶۰۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری در آذرماه سال گذشته در دیدار با جمعی از پرستاران و خانواده شهدای سلامت و وعده وزیر بهداشت در دولت سیزدهم تعرفه گذاری خدمات پرستاری جامعه عمل پوشاند.
خبر خوش به پرستاران

به گزارش وب دا مرکزی، سید محمد جمالیان با اشاره به تحقق وعده دولت سیزدهم در راستای اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری گفت: این مهم اقدام بزرگی بود که چندین سال کلیه دولت ها و وزرا قول اجرا و انجام آن را دادند و خدا را شاکریم که در دولت سیزدهم محقق شد و در جایگاه خود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: خوشبختانه با اجرایی شدن تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ابلاغ آن به کلیه بیمارستان ها در سیستم اچ آی اس بیمارستان ها امکان ثبت خدمات بستری و خدمات موردی فراهم شده و از این پس کارانه پرستاران بر اساس خدماتی که انجام می دهند محاسبه شده و به حقوقشان اضافه می شود که این مهم خود پیشرفت چشمگیر محسوب میشود که ماحصل تلاش و پیگیری های دولت سیزدهم می باشد.

وی تاکید کرد: بی تردید اجرای این قانون هم برای پرستاران، هم برای پزشکان و هم برای مردم و هم برای بیمه و دولت سودآور است و به راستی که یک تصمیم عقلانی می باشد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تیرماه 86 در مجلس تصویب شد و رهبر معظم انقلاب آذرماه 1400 در دیدار با جمعی از پرستاران و خانواده شهدای سلامت بر اجرای این قانون تاکید کردند.

گفتنی است بر اساس این مصوبه، سهم سازمان‌های بیمه‌گر پایه برای بسته خدمات و مراقبت‌های پرستاری، در بخش بستری و بستری فوریت‌های پزشکی (اورژانس) 90 درصد و در بخش سرپایی 70 درصد تعیین شده است.


( ۴ )

نظر شما :