برای افتتاح پروژه بیمارستان ولیعصر، کوه دماوند هم مانع باشد از سر راه برمی داریم

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۵ کد : ۲۶۰۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۹
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمام مسئولان حوزه سلامت هم قسم شده اند این پروژه ملی-استانی و مهم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
برای افتتاح پروژه بیمارستان ولیعصر، کوه دماوند هم مانع باشد از سر راه برمی داریم

به گزارش وب دا مرکزی، عبدالصمد صمدی بیان کرد: علیرغم مشکلات و پیچیدگی های زیادی که این پروژه دارد همگی قول شرف خورده ایم به شرط تامین منابع لازم و در اسرع وقت این پروژه را به افتتاح برسانیم.

وی افزود: بیمارستان ولیعصر اراک در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است و اتفاقات خوبی در یک ساله گذشته رقم خورده است.

وی تاکید کرد: همچنین در زمینه محرومیت زدایی حوزه سلامت نیز 31 پروزه تعمیر و احداث در دست اقدام است که تا 6 ماه آینده و یک به یک به بهره برداری خواهند رسید.

صمدی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از نیاز های اصلی و اساسی امروز جامعه ما، امنیت و آرامش روحی و روانی است که رسانه ها و اصحاب قلم می توانند به خوبی آن را در جامعه حاکم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در زمینه نیروی انسانی به دلیل اینکه یکی از ارگان های پرجمعیت بوده و از واحدهای متعدد و به هم پیوسته تشکیل شده ایم، حضور همکاران را ارج نهاده و تمام فعالیت را مهم می دانیم چراکه ارائه خدمت همه همکاران و پرسنل تاثیرگذار است.

وی افزود: در این راستا و طی یک سال گذشته 1200 نفر از همکاران که مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران می شدند، تبدیل وضعیت شده و از این حیث یکی از دستگاه های اجرایی موفق در استان بوده ایم.

وی تاکید کرد: همچنین حدود 1000 استخدام به صورت پیمانی، قرارداد، خرید خدمت، بهورز، پزشک خانواده و غیره داشته ایم که نشان می دهد با توجه به تیپ دو بودن دانشگاه علوم پزشکی اراک، در این زمینه جزء پیشتازان است و به نیروی انسانی خود اهمیت داده و می دهد.

صمدی گفت: اقداماتی که در دانشگاه علوم پزشکی در حال رقم خوردن است به سختی اتفاق می افتد چراکه هزینه های هر ماهه این مجموعه چند ده میلیاردی است اما با این حال تلاش می کنیم مطالبات همکاران وقفه نیفتد و به ارائه خدمت به مردم، خدشه ای وارد نشود.

وی افزود: راه های دسترسی به بیمارستان و وجود و استقرار بیمارستان در مجاورت این مرکز درمانی یکی از چالش های آتی بیمارستان جدید الاحداث ولیعصر خواهد بود و نیاز است سازمان ها و مسئولان مربوطه، هر چه زودتر این موانع را مرتفع کنند.

صمدی در پایان از خیرین حوزه سلامت خواست تا بیشتر به این حوزه ورود پیدا کنند تا با کمک آنها خدمات بهداشتی و درمانی هم از لحاظ کمی و هم از نظر کیفی ارتقاء یابد.


( ۲ )

نظر شما :