ساکنین زمین همانند زنجیر به یکدیگر پیوسته هستند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۴ کد : ۲۶۱۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۶
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: ساکنین زمین همانند زنجیر به یکدیگر پیوسته و در حیات و سلامت یکدیگر سهیم می باشند.
ساکنین زمین همانند زنجیر به یکدیگر پیوسته هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی ضمن تبریک این مناسبت به کلیه تلاشگران حوزه سلامت کشور به ویژه دست اندرکاران و حامیان حوزه سلامت، بیان کرد: هر ساله بهار طبیعت و ایام زیبای اردیبهشت ماه مقارن با هفته سلامت است و این مهم با یکی از اولویت های سلامت جامعه عجین و امسال با شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما" نام گذاری شده است.

وی تاکید کرد: انتخاب شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما" در سال جاری این اهمیت را به یکایک افراد یادآوری می کند که کلیه ساکنین کره زمین چون زنجیره به هم پیوسته، در حیات و سلامت یکدیگر سهیم می باشند.

دکتر شجاعی ضمن ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: امیدواریم دستاورد این همراهی، آگاهی تمامی اعضای جامعه نسبت به نقش تاثیرگذار آنها در ارتقای سلامت و افزایش توجه و جلب همکاری خدمتگزاران حوزه سلامت، سمن ها و دیگر اقشار تاثیرگذار در دستیابی به این هدف مشترک باشد.

گفتنی است که در هفته مذکور با توجه به اهمیت آن اقداماتی از جمله نصب بنر مربوط به هفته سلامت و شعار مربوطه، برگزاری همایش بهداشت دست و پیاده روی و ورزش صبحگاهی ( در روز پنجشنبه) و توزیع پمفلت های مختلف با موضوعات بهداشتی بین همراهان انجام شده است.


نظر شما :