یش بینی برای اتفاقات ناگوار

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۴ کد : ۲۶۱۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۶
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آمادگی کامل و پیش بینی اتفاقات ناگوار از خسارات آن می کاهد.
یش بینی برای اتفاقات ناگوار

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد پروهان بیان کرد: نقش اصلی مسئولان مرتبط با امر سلامت برای امر سلامت، حفظ آمادگی لازم در مواقع بروز حوادث و بلایا است.

وی افزود: یکی از معیارها و فاکتورهای کسب این آمادگی، داشتن زیرساخت های لازم و استاندارد در حوزه سلامت است.

وی تاکید کرد: خیرین و سازمان های مردم نهاد با هدایت کارها و اقدامات داوطلبانه و بشر دوستانه می توانند در این راه کمک شایانی کرده و از اتلاف وقت، انرژی و هزینه در آماده کردن زیرساخت های لازم در حالی که حادثه هر لحظه امکان وقوع دارد، جلوگیری کنند.

دکتر پروهان در ادامه خاطرنشان کرد: خیرین حوزه سلامت در استان به خوبی و به خصوص در دوران کرونا که نوعی بلای جان و سلامت در قرن اخیر محسوب می شود، نشان دادند همواره پای کار هستند و تمام قد در کنار مدافعان سلامت ایستاده و تا پایان این راه سخت شانه به شانه ی کادر بهداشت و درمان خواهند جنگید.

وی افزود: خوشبختانه با کمک خیرین میزان خسارات و تلفات دوران بسیار کم شد و اگر این کمک ها نبود،مطمعنا شاهد ثبت آماری تلخ و ناگوار بودیم.

دکتر پروهان گفت: سومین روز هفته ی سلامت با شعار نقش مردم،مسولان و سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا نامگذاری شده که نشان از اهمیت این نقش در زمان های حساس و بازگو کننده ی وحدت و همدلی همگانی برای مهار هر نوع حادثه ای است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان و البته همراهی و همکاری مردم و مسئولان،بیماری کرونا این بلای قرن ،هر چه زودتر ریشه کن شود.


نظر شما :