کاشت "نهال سلامت" به مناسبت "هفته سلامت" در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک با شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما"

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۹ کد : ۲۶۱۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دوچرخه سواران جهانگرد ایرانی که تاکنون در کشورهای زیادی به عنوان سفیران صلح و دوست داران طبیعت رکاب زدند و ۴۰ هزار نهال کاشتند، اینبار برای حمایت از مدافعین سلامت رکاب زدند.
کاشت "نهال سلامت" به مناسبت "هفته سلامت" در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک با شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما"

وی ادامه داد: این دوچرخه سواران پس از ورود به استان مرکزی ضمن انتشار پیام صلح و دوستی و با هدف قدردانی از مدافعین سلامت، با کاشت نهال و درختکاری باعث ترویج فرهنگ و ارتقا سطح سواد سلامت جامعه شدند.

متولی سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند مطابق با شعار بهداشت جهانی سال جاری بود و به راستی یکی از راه هایی که باید در کل کشور به صورت فرهنگ عمومی ترویج یابد امر با ارزش درختکاری می باشد که می تواند در سلامت کره زمین موثر عمل کند و امیدوارم که خداوند این توفیق را بدهد که ما نیز به طوری خدمت گزاری کنیم که در وهله اول خداوند منان و در وهله دوم مردم از عملکرد مدافعان سلامت راضی و خشنود باشند.

کرامت عزیز زاده، دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی و سفیر صلح سلامت در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت از زحمات مدافعین سلامت، کادر درمان، رئیس دانشگاه و ریاست بیمارستان امیرالمومنین اراک تقدیر و تشکر کرد گفت: هدف اصلی از کاشت نهال حمایت از مدافعین سلامت می باشد و امیدواریم که برای ملت ایران سفیران شایسته ای باشیم.


نظر شما :