برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی در اراک

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۶۱۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۲
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری ۴۹ دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در اراک در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه خبر داد.
برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی در اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی گفت: این آزمون همزمان با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در محل مجتمع آموزشی پیامبر اعظم(مجاورت بیمارستان امیرالمومنین اراک) و راس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت و لازم است داوطلبین گرامی 1 ساعت و 30 دقیقه قبل از شروع آزمون در محل آزمون حاضر باشند.

وی تاکید کرد: داوطلبین گرامی حتما می بایست یکی از از کارت های شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) و البته کارت ورود به آزمون را همراه داشته باشند.

دکتر آشتیانی در ادامه خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون حتما باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش علوم پزشکی کشور و پس از تکمیل فرم خود اظهاری دریافت شود چراکه در محل آزمون امکان ارائه این کارت وجود ندارد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تدابیر لازم برای برگزاری ایمن و طبق شیوه نامه های بهداشتی این آزمون اندیشیده شده و تمام سالن ها و صندلی ها به صورت کامل ضدعفونی خواهند شد و  از داوطلبین نیز خواسته می شود حتما از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: داوطلبینی که با محل آزمون آشنایی ندارند، لازم است مسیرهای ورودی به محل آزمون را از قبل شناسایی کنند تا در روز آزمون دچار مشکل نشوند.

وی از داوطلبین خواست از آوردن هر گونه وسائل اضافی خودداری کنند.

دکتر آشتیانی افزود: این آزمون با حضور 140 شرکت کننده برگزار خواهد شد که از این تعداد 61 نفر آقا و 79 نفر خانم هستند و می توانند نتایج این آزمون را از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور مطلع شوند.


نظر شما :