حوزه سلامت و رسیدن به جامعه ای سالم به مدیریتی مشارکتی نیاز دارد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۳ کد : ۲۶۱۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۳
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: از دستگاه های مرتبط با سلامت انتظار می رود، تقدم پیشگیری بر درمان را به گونه ای عمل کنند تا در واقعیت نیز قابل رویت و ملموس باشد.
حوزه سلامت و رسیدن به جامعه ای سالم به مدیریتی مشارکتی نیاز دارد

به گزارش وب دا مرکزی، محمدرضا جعفری در آیین افتتاح دفاتر سلامت دستگاه های اجرایی استان که در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، بیان کرد: رابطین سلامت دستگاه های اجرایی می توانند با آموزش هایی که از دانشگاه علوم پزشکی در یافت می کنند، اقدامات مفید و موثری در دستگاه های اجرایی ارائه دهند.

وی افزود: موضوع سلامت اگر قرار است در استان مورد توجه و به نتیجه برسد با مشارکت همه جانبه و همکاری دستگاه ها و ادارات مختلف امکان پذیر می شود.

وی تاکید کرد: در مدت شیوع کرونا شاهد رشادت ها و ایثار مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان بودیم که ضمن تشکر از زحمات این عزیزان باید گفت اگر این تلاش ها نبود، شرایط نسبتا خوب و پایدار امروز نیز نبود.

وی افزود: ترویج استفاده بیش از حد لوازم و مواد آرایشی و بسیاری از اعمال جراحی زیبایی که چندان هم ضرورت ندارد، یکی از راهکارهای مکاتب فاسد غربی است.

جعفری در ادامه گفت: هدف غرب برای اهمیت دادن به جسم، بهره بردن و بهره کشی از تن افراد و به افول کشاندن معونیات و به فراموشی سپردن مسائل معنوی در مقابل درخشان و نمایان نمودن مسائل مادی و دنیوی است.


نظر شما :