خوابگاه دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اراک ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۷ کد : ۲۶۱۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۳
سرپرست مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعلام این خبر گفت: با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح عمرانی-آموزشی به ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
خوابگاه دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اراک ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش وب دا مرکزی، محسن جاویدان بیان کرد:  اکنون اسکلت، نماسازی، ابنیه، کاشی و سرامیک و بخشی از تاسیسات الکترونیکی این خوابگاه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خوابگاه دختران دانشجوی این دانشگاه نیاز است، افزود: اکنون خوابگاه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اراک در سردشت با ۵۰۰ نفر ظرفیت و خوابگاه متاهلی نرگس نیز به دانشجویان خدمات ارایه می‌کند.

وی گریزی هم به پروژه بیمارستان ولیعصر اراک زد و تاکید کرد: طرح ملی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جاویدان در پایان فاز سوم بیمارستان خیرساز آیت الله خوانساری، مرکز دیالیز خیرساز امیرالمومنین(ع)، پروژه اورژانس هسته‌ای و سوانح سوختگی و مرکز جامع زنان و زایمان نیز در اراک را از جمله پروژه های عمرانی در حال ساخت دانست و گفت: با اتمام این پروژها که در تخصص های مختلف در حال پیشروی هستند، کیفیت ارائه خدمات درمانی به هم استانی های عزیز ارتقاء خواهد یافت.


نظر شما :