سرپرست علوم پزشکی استان مرکزی:

رویکرد دانشگاه علوم پزشکی به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی مثبت و مبتنی بر تعامل است

۰۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵ کد : ۲۶۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۷۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: رویکرد و نگاه دانشگاه علوم پزشکی به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی مثبت و مبتنی بر تعامل است.
رویکرد دانشگاه علوم پزشکی به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی مثبت و مبتنی بر تعامل است

به گزارش وب دا مرکزی، سید محمد جمالیان در جریان بازدید از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی که بهمراه غلامرضا فتح آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و دکتر سرمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد، این مرکز را مجموعه ای کارآمد برای استان دانست که هم کمکی برای دانشگاه علوم پزشکی است و هم مردم از خدمات آن منتفع می شوند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز بسیاری از بیماران از رنج سفر به دیگر استان ها برای دریافت خدمات درمانی آسوده شدند، اظهار کرد: دیدگاه و نگاه دانشگاه  علوم پزشکی استان به این مرکز مثبت و مبتنی بر تعامل و همکاری است، بر این اساس رفع مشکلات این مرکز را پیگیری می کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز در جریان این بازدید با اشاره به تلاش جهاد دانشگاهی برای انجام امور بر زمین مانده و کمک به دولت در رفع نیازهای استان، اظهار کرد: اقدام این نهاد در راه اندازی این مرکز نوعی اقدام ایثارگرانه تلقی می شود چرا که این نهاد با صرف هزینه های قابل توجه در این خصوص اقدام کرده و بر اساس آمارهای موجود 80 درصد بیماران مبتلا به ناباروری در اراک، دیگر شهرستان ها و استان های مجاور به این مرکز مراجعه می کنند.

غلامرضا فتح آبادی با بیان اینکه این مرکز به برندی برای استان تبدیل شده است، افزود: این مرکز در حال حاضر به واسطه مسائل اقتصادی پیش آمده در کشور و تحت تاثیر برخی قوانین دچار چالش هایی شده است که باید زمینه رفع آنها فراهم شود.

وی اظهار کرد: تقویت این مرکز بار مراجعان را از دوش دانشگاه علوم پزشکی برخواهد داشت.

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دکتر سید محمد جمالیان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی غلامرضا فتح آبادی


( ۱ )

نظر شما :