آگاه سازی بیماران رسالت بیمارستان آیت الله خوانساری در هفته سلامت

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۷ کد : ۲۶۱۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۳
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: بیمارستان آیت الله خوانساری با تلاش مدافعین سلامت متعهد و دلسوز در هفته سلامت به دنبال آن بود که رضایت بیماران را تامین و در جهت ارتقا سطح آگاهی آنها گام بردارد.
آگاه سازی بیماران رسالت بیمارستان آیت الله خوانساری در هفته سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پارسا رستمی بیان کرد: با فروکش کردن پیک کرونا و عادی شدن شرایط جامعه و بیمارستان ها، بیمارستان آیت الله خوانساری در هفته سلامت مجدداً به سمت رسالت خود یعنی آگاه سازی بیماران، خانواده ها و مسئولین در زمینه سرطان، پیشگیری، غربالگری و تشخیص زودهنگام آن گام برداشت.

وی ادامه داد: در هفته سلامت توصیه های بهداشتی در خصوص راه های پیشگیری از سرطان و کاهش ریسک فاکتورهای آن ارائه و پمفلت های آموزشی در مورد علائم هشدار دهنده سرطان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در درمانگاه یکسری برنامه آموزشی به صورت سخنرانی توسط کارشناسان مراکز انجام  شد و در روز ۲۰ اردیبهشت ماه در این مرکز درمانی در خصوص نقش مردم و مسئولین در تغذیه سالم و رابط بهداشت حرفه ای نیز در خصوص نقش مردم و مسئولین در مدیریت حوادث و بلایا سخنرانی و راهکارهایی ارائه کرد.

وی در پایان توزیع پمفلت آموزشی در خصوص مضرات سیگار توسط دفتر‌پرستاری و واحد بهداشت محیط را از دیگر اقدامات برشمرد و یادآور شد: کلاس آموزشی در خصوص مدیریت پسماند برای گروه های هدف برگزار و در مورد تولید پاک و مدیریت پسماند اطلاع رسانی لازم انجام شد و امیدواریم که به انجام این اقدامات تا حدودی به اهداف تعیین شده و رسالت مرکز دست پیدا کند.


نظر شما :