تجلیل از دست اندر کاران حوزه بهداشت

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۱ کد : ۲۶۱۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۶
در مراسمی و با حضور مسئولان دانشگاه و استانی از پرسنل حوزه ی بهداشت تقدیر شد.
تجلیل از دست اندر کاران حوزه بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، رییس مرکز بهداشت استان در این مراسم گفت: با توجه به تهدیدات فراوانی که کره زمین را به چالش کشیده و خواهد کشید، وظیفه ملت ها و دولت های مختلف را سنگین تر می کند.

دکتر علی علیمحمدی با تاکید بر نقش پر رنگ انسان در به وجود آوردن شرایط بهتر برای سیاره و کره زمین افزود: انرژی پاک و مدیریت آب و هوای سالم و همه معیارهایی که روی سلامت افراد تاثیر می گذارد، مهم و ارزشمند هستند و باید برای آنها برنامه ریزی نمود.

وی تاکید کرد: مقوله سلامت یک مقوله فراملی است و حوزه ی بهداشت و درمان تنها می تواند بخش کوچکی از آن را پوشش دهد و لازم است همه ی دستگاه های اجرایی تکالیف و وظایف خود را در این رابطه انجام دهند.

دکتر علیمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح سلامت، حوزه ی بهداشت به خصوص در مناطق محروم و به ویژه در زمینه افزایش آمار واکسیناسیون در ایام کرونا تلاش های فراوانی کردند و نتیجه آن ضمن کسب رتبه های برتر در کشور،مهار و مدیریت بیماری کرونا در استان شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان  گفت: در این حوزه به دلیل تربیت مرحله و گام به گام نیروی انسانی ما ر و کاربلد ظرفیت بالای وجود دارد تا بتوان این حوزه و خدمات ارائه شده در آینده را ارتقاء داد.


نظر شما :