عملکرد حوزه بهداشت در روزهای کرونایی افتخار آمیز بوده

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۷ کد : ۲۶۱۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عملکرد مناسب همکاران بهداشت، از دلایل مهم مدیریت این بیماری بوده است.
عملکرد حوزه بهداشت در روزهای کرونایی افتخار آمیز بوده

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در آیین تقدیر از پرسنل بهداشت بیان کرد: همکاران این حوزه در روزهای کرونایی نشان دادند برای حفظ سلامت همنوعان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: در نظارت عملکرد وزارتخانه نیز، نام حوزه و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین سایر دانشگاه ها و استان ها می درخشد.

وی تاکید کرد: در حوزه های مختلف از جمله آمار خوب واکسیناسیون، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، گشت های نوروزی و غیره همواره عملکرد خوب حوزه بهداشت را به رخ سایر استان ها کشیده که نشان از تلاش شبانه روزی همکاران این حوزه است.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: در برهه ای از زمان هستیم که باید خود را برای تغییر سبک زندگی آماده کنیم و شاید در این راه با مخالفت ها و مقاومت هایی روبرو شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ادامه زندگی با همین منوال با توجه به مخاطراتی که سیاره زمین را تهدید می کنند دشوار خواهد شد و در کشوری همچون ایران اسلامی که آیات و روایات مختلفی در مورد استفاده صحیح و عدم اصراف موجود است می تواند تصحیح روش زندگی را  راحت تر از سایر کشورها به خصوص کشورهای اروپایی هموار کند.

وی تاکید کرد: همکاران بهداشت می توانند در این زمینه مطالبه گر باشند و در کل مناطق تحت پوشش دانشگاه به مردم و مسئولان برنامه ارایه دهند.

دکتر جمالیان هرگونه توسعه صنعتی را ضمن راحت تر شدن شیوه زندگی، برای سلامتی افراد جامعه تهدیدآمیز دانست و گفت: دولت ها برای رفاه حال ملت همواره به فکر فراهم کردن زیرساخت های لازم برای زندگی بهتر هستند اما پیوست سلامت و زیست محیطی آن نیز باید در اولویت باشد که این مهم وظیفه ی همکاران حوزه ی بهداشت و درمان است که البته یاری مردم و حمایت همکاری مسئولان و دستگاه های اجرایی را نیز می‌طلبد.


نظر شما :