همواره قدردان خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۴ کد : ۲۶۲۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، پیشرو بوده ایم.
همواره قدردان خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از پر کارمندترین و شلوغ ترین دستگاه های اجرایی استان است و خوشبختانه در اجرای این طرح و تبدیل وضعیت استخدامی همکاران مشمولین طرح یکی از ادارات موفق و پیشرو بوده است.

وی افزود: انجام این کار اقدام بسیار بزرگی بود است که خوشبختانه با کمترین حاشیه صورت گرفت که این موفقیت به دست نمی آمد مگر با تلاش شبانه روزی همکاران هسته گزینش و مدیریت منایع انسانی دانشگاه.

وی تاکید کرد: در این طرح ۱۲۰۰ نفر از همکاران تبدیل وضعیت شدند علاوه بر همکاران گزینش، سایر همکاران در واحدهای اداری و مالی نیز اقدامی جهادگونه از خود نشان دادند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک همواره در اخذ مجوزهای استخدامی ظرفیتی که برای این خانواده های معظم عنوان و ابلاغ شده بود را رعایت می کرده و این روند همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: علاوه بر همکاری با همکارانی که جز خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، دانشگاه علوم پزشکی در حوزه هایی نظیر دانشجویی و درمان و بهداشت نیز با این عزیزان همکاری و مراوده دارد.

وی یادآور شد: علاوه بر استخدام ۱۲۰۰ نفر از همکاران علوم پزشکی، ۶۰۰ مجوز دیگر نیز در سال گذشته و در غالب های نیروهای پرستاری و غیره به مجموعه علوم پزشکی استان اضافه شده است.

دکتر جمالیان در پایان واگذاری مجموعه ایثار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجام خدمات درمانی مناسب و با کیفیت را اقدامی ارزشمند دانست و از مسولان برای اتخاذ این تصمیم تشکر کرد.


( ۱ )

نظر شما :