انجام طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در موعد مقرر

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۳ کد : ۲۶۲۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۰
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این اداره تمام تلاش خود را کرد تا اجرای این طرح را در موعد مقرر و گفته شده به انجام برساند.
انجام طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در موعد مقرر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد گودرزی بیان کرد: در راستای  اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، سازمان اداری و استخدامی کشور، در خصوص مشمولین بند «د»  تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور و تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران معزز این موضوع به طور جد در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و روال اجرائی آن انجام گردید.

وی افزود: همکاران هسته گزینش از همان ابتدا سعی کردند اجرای این طرح فوق العاده سنگین و دشوار را در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسانند تا ضمن انجام بی نقص و اصولی کار، مدیون حتی یک نفر از همکاران نیز نباشند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و جهادگونه همکاران این طرح تا قبل از آغاز سال جدید به پایان رسید.

دکتر گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای گزینش این طرح ها راه سختی در پیش بود اما با توجه به نگرش متفاوت گزینش در مجموعه وزارت بهداشت و حوزه سلامت، این کار پرمشقت علیرغم پیشنهاد همکاری با همکاران گزینش سایر ادارات، توسط همکاران هسته گزینش در داخل انجام شد که خوشبختانه با تلاش گروهی سرانجام به سرمنزل مقصود رسید.

مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تنها در سال گذشته و در غالب این طرح 1700 نفر از همکاران مشمول این قانون تبدیل وضعیت شدند که از این تعداد 1400 نفر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک(شهرستان های مختلف) و دانشکده علوم پزشکی خمین و همچنین 300 نفر نیز دانشکده علوم پزشکی ساوه بودند.

گفتنی است مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به منظور تقدیر از زحمات همکاران گزینش و عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران به دانشگاه علوم پزشکی آمده و با اهداء لوح و تقدیرنامه از همکاران هسته و رییس دانشگاه تشکر کردند.


( ۲ )

نظر شما :