تسهیل مراحل پذیرش در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۶۲۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۳
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک از تسهیل مراحل پذیرش بیماران در این مرکز درمانی خبر داد.
تسهیل مراحل پذیرش در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی گفت: در سراسر بیمارستان های مراکز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلیه بیماران سطح یک، دو و سه بدون نیاز به مدارک شناسایی در وهله اول پذیرش شده و اقدامات لازم برای آنها انجام خواهد شد و درخواست کارت ملی و هویت فرد بیشتر در راستای حمایت از بیمار و استفاده او از شرایط بیمه ای می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا اگر فردی مدارک شناسایی را همراه خود نداشت دلیلی بر عدم پذیرش بیمار نیست کما اینکه بیماران سطح یک و دو بدون نیاز به پذیرش مستقیماً به اتاق سی پی آر رفته و در زمان مناسب در حین روند بستری بیمار، اطلاعات لازم از همراه بیمار گرفته می شود.

وی تاکید کرد: حتی افراد مجهول الهویه نیز پذیرش و بستری و در پرونده بیمار، مجهول الهویه ذکر می شود و مشکلی در درمان این گروه وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: زمانیکه بیمار در شرایط مناسب قرار گرفت، فرد پذیرش مسئول است که اطلاعات لازم در خصوص کد ملی و مدارک بیمار در حد ۱۵ تا ۳۰ ثانیه دریافت نماید تا بیمار در مسیر استفاده از شرایط بیمه ای با مشکلی مواجه نشود و اگر بیمار در شرایط بدحالی می باشد بلافاصله اقدامات درمانی برای او انجام می شود و در کنار آن از همراه بیمار اطلاعات مورد نیاز دریافت خواهد شد.

گفتنی است که در صورت مشاهده کوچکترین مورد خلاف این موارد، فرد مورد نظر گزارش شده تا به واحد مربوطه اعلام و برخورد شود.


( ۳ )

نظر شما :