پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت هفته خوابگاه ها

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۶۳۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۶
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی به اهیمت خوابگاه ها تاکید کرد و گفت: خوابگاه ها جایگزین محیط خانواده دانشجو می‌شوند به همین علت کیفیت این محیط، در رشد و ارتقاء علمی و معنوی دانشجویان نیز موثر است.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت هفته خوابگاه ها

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

اگر خوابگاه ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند، رشد علمی و معنوی دانشجو هم افزایش می‌یابد و اثرات مثبت آن را شاهد خواهیم بود.

حوزه سلامت  اهمیت ویژه ای دارد و دانشجویانی که در این حوزه تحصیل می کنند، نباید دغدغه ای جز دانش افزایی و کسب علم و مهارت در راه خدمت به مردم داشته باشند.

به همین منظور تمام تلاشمان را می کنیم که مشکلات و موانع پیش روی دانشجویان را برطرف نماییم تا دانشجویان امروز  و همکاران و خدمتگذاران فردا، با کمترین مشکل به تحصیل بپردازند.

یکی از مواردی که می تواند تاثیرگذار باشد، خوابگاه ها و محیط هایی که می تواند در آنجا شکل بگیرد است که قطعا سعی خواهیم کرد هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت، خوابگاه هایی در شان نام دانشگاه علوم پزشکی و البته دانشجویانی که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده اند، فراهم کنیم.

هفته خوابگاه‌های دانشجویی با شعار «خوابگاه دانشجویی، مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی» از 24 آغاز و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد و فرصت بسیارخوبی است تا ضمن سرکشی و بازدید از خوابگاه ها پای صحبت و درد و دل جوانان نیز نشست و با آنان سخن گفت.


( ۱ )

نظر شما :