قهرمانی تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی اراک در مسابقات کارکنان دولت منطقه ۴ کشور

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۹ کد : ۲۶۳۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۵۱
کارشناس مسئول امور رفاهی و تربیت بدنی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تیم والیبال بانوان دانشگاه جواز حضور در مسابقات کارکنان کشور را کسب کرد.
قهرمانی تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی اراک در مسابقات کارکنان دولت منطقه ۴ کشور

به گزارش وب دا مرکزی، سارا ولی زاده بیان کرد: مسابقات کارکنان دولت منطقه 4 کشور در اردیبهشت ماه جاری در اهواز برگزار شد که تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی اراک توانست بدون باخت به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

وی افزود: تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی اراک با کسب این قهرمانی جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است خرداد ماه سال جاری در یکی از استان های شمالی برگزار شود،را کسب کرد.

ولی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقات کارکنان دولت در سال 1400 و در رشته های تنیس روی میز، والیبال، فوتسال، آمادگی جسمانی، شنا و دارت در گروه آقایان و بانوان در اراک نیز همزمان با سراسر کشور برگزار شد که تیم برتر به مسابقات منطقه 4 اعزام شدند.

کارشناس مسئول امور رفاهی و تربیت بدنی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تیم های والیبال(بانوان)، آمادگی جسمانی (آقایان و بانوان) و تنیس روی میز(آقایان) از طرف دانشگاه علوم پزشکی اراک به مسابقات کارکنان منطقه 4 شرکت کردند و در کنار استان های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان و خوزستان به رقابت پرداختند.

وی افزود: رشته تنیس روی میز موفق به کسب مقام نشد که امیدواریم در سال های آینده و با شناسایی استعدادهای برتر این رشته و فعالیت مستمر در مسابقات آتی عملکرد بهتری در این رشته داشته باشم.

وی تاکید کرد: در رشته آمادگی جسمانی آقایان با درخشش اعضای تیم و کسب مدال های رنگارنگ، موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد اما در گروه بانوان با توجه به تکمیل نبودن رده های سنی در گروه تیمی موفق به کسب مقام نشد اما در رشته انفرادی خانم اکرم علیدادی موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد.


( ۴ )

نظر شما :