بی واسطه با دانشجو

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۴ کد : ۲۶۳۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هفته خوابگاه ها فرصت خوبی برای شنیدن و نشستن پای صحبت های دانشجویان بدون واسطه است.
بی واسطه با دانشجو

به گزارش وب دا مرکزی، به مناسبت هفته خوابگاه رئیس و معاونین و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک از چند خوابگاه بازدید و از نزدیک پای صحبت های دانشجویان نشستند.

دکتر سید محمد جمالیان در این بازدید گفت: اعضای هیات علمی، تیم مدیریتی و دانشجویان باید با یکدیگر بیشتر تعامل داشته باشند و از همه ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی افزود: ارتقاء شرایط آموزش بخصوص شرایط رفاهی مهمترین خواسته های دانشجویان بود که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دانشجویان مطالباتی از مسئولین و دانشگاه دارند و در مقابل دانشگاه نیز مطالبات و خواسته هایی از دانشجویان دارد که مهمترین آن توجه کامل به درس و تمرکز کامل بر روی علم آموزی و تحصیل بدور از هرگونه حاشیه  است چراکه حوزه سلامت با مابقی حوزه ها متفاوت است و دانشجوی این حوزه ی نیز باید با سایر دانشجویان رشته های مختلف فرق داشته باشد.

دکتر جمالیان گفت: با توجه به اضافه شدن چند مجموعه خوابگاهی به مجموعه بهداشت و درمان استان و البته پذیرش دانشجویان خارجی،همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی به صورت شبانه روز برای رفع موانع و مشکلات تلاش می کنند که از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.


( ۲ )

نظر شما :