سطح خوب خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک در مقایسه با سایر استان ها

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۶۳۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۳
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: شرایط و غذای خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اراک در مقایسه با سایر استان ها مناسب و نسبتا مطلوب است.
سطح خوب خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک در مقایسه با سایر استان ها

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام علی حسن وند در حاشیه بازدید خود به همراه رئیس و معاونین دانشگاه از چند خوابگاه دانشجویی گفت: به مناسبت هفته ی خوابگاه به همراه مسئولین امر از خوابگاه ها بازدید و ضمن شنیدن صحبت های دانشجویان و مطالبات به حق آنها، شرایط اتاق ها و امکانات شان نیز بررسی شد.

وی تاکید کرد: قبل از کرونا زمانی که از خوابگاه بازدید می شد، سطح مطالبات این عزیزان پایین تر بود و مسائل ابتدایی را طلب می نمودند اما در حال حاضر با برطرف شدن نیازهای اولیه آنها و فراهم کردن امکانات نسبی، سطح مطالبات آنها نیز بالاتر رفته که نشان از فعالیت و انجام کار در این مدت برای دانشجویان و ارتقاء وضعیت خوابگاه ها است.

وی افزود: به دلیل مبلغ بودن و امام جماعت خوابگاه ها بودن از بسیاری خوابگاه های کشور بازدید داشته ام که باید گفت  سطح خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک در مقایسه با سایر استان ها و دانشگاه ها،نسبتا خوب است و شرایط مطلوبی دارد.

وی تاکید کرد: همچنین به واسطه سفر به استان های مختلف و خوردن غذاهای خوابگاهی در سایر استان ها،غذای ارائه شده در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک را با کیفیت و مناسب می بینم و حتی از برنج ایرانی و گوشت گرم استفاده می شود که ممکن است برخی دانشجویان سطح کیفی بهتری را انتظار داشته باشند، اما باید گفت با همین شرایط نیز از بسیاری از دانشگاه ها بهتر هستیم و شرایط مناسب تری داریم.


( ۲ )

نظر شما :