روابط عمومی ها سربازان گمنام پشت دوربین

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۴ کد : ۲۶۳۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۶
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در دوران کرونا همکاران روابط عمومی همانند سربازان گمنام در پشت دوربین خوش درخشیدند.
روابط عمومی ها سربازان گمنام پشت دوربین

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالصمد صمدی در حاشیه مراسم گرامیداشت فرا رسیدن "روز روابط عمومی" بیان کرد: در شرایط اپیدمی کووید ۱۹ همکاران روابط عمومی همچون سربازان گمنام در پشت دوربین قرار گرفتند و با صحت و دقت و امانتداری خبرها را انعکاس دادند.

وی تاکید کرد: سختی کار روابط عمومی و انتقال خبری بسیار بالا و انکار ناپذیر است به طوری که بخواهد ظرفیت‌هایی که بالفعل است را به خبر و عکس تبدیل کرده تا برای مخاطب قابل لمس و قابل فهم باشد.

وی تاکید کرد: حوزه علوم پزشکی یکی از وزارت ها و سازمان های بسیار بزرگ کشور محسوب می‌شود و نیروهای انسانی بسیار زیادی در آن مشغول فعالیت هستند و توقع مان این است که زحمات کلیه سطوح در کلیه حوزه‌ها به نحو احسنت نمایان و اطلاع‌رسانی شود.

وی یادآور شد: در دو سال اخیر همکاران روابط عمومی با اعلام خطر و آموزش بهداشت و مراقبت فردی حماسه آفرینی کردند که این مهم در جای خود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مجموعه علوم پزشکی یک مجموعه بزرگ می باشد توقع داریم که این حوزه تلاشگر یک روش نوین را در پیش بگیرد تا عزیزانی که در خط مقدم در حال تلاش و کوشش هستند به شکل واضح تر دیده شوند چرا که اگر موفقیتی هست همه افراد در آن نقش دارد و مانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند.


( ۱ )

نظر شما :