روابط عمومی، اتاق شیشه ای انعکاس دهنده خدمات هر دستگاهی است

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۸ کد : ۲۶۳۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۴
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روابط عمومی هر دستگاهی یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین عناصر مورد نیاز است.
روابط عمومی، اتاق شیشه ای انعکاس دهنده خدمات هر دستگاهی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی در جلسه تقدیر از روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی اراک و شهرستان های تابعه بیان کرد: روابط عمومی اتاق شیشه ای است که خدمات ارائه شده سیستم را منعکس می کند.

وی افزود: روابط عمومی امروزه یک علم و هنر است و باید توانایی انعکاس به موقع و مناسب عملکرد اداره خود را داشته باشد.

وی تاکید کرد: این انعکاس و ارائه مطالب وظیفه واحد روابط عمومی را سنگین می کند چرا که در این راه پرمشقت، امانتدار انتقال به موقع، درست، مناسب و با کیفیت اطلاعاتی است همه واحدها با تلاش و رنج و سختی های فراوان انجام داده اند.

دکتر صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی  و راهی برای هدفمند کردن اقدامات و برنامه ریزی ها است و خود عاملی محرک و سرعت بخش توسعه همان دستگاه نیز می باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با تاکید بر اینکه آموزش و اطلاع رسونی به عموم مردم، کار بسیار دشوار و سختی است، گفت: خوشبختانه همکاران واحد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در مرکز ستاد و استان و هم در سایر شهرستان های زیرمجموعه، در دوران کرونا عملکرد خوبی داشتند و آحاد جامعه را از خطرات این بیماری مطلع و آگاهی آنها را نسبت به کرونا و سویه های جدید به روز نگه داشته بودند که خود گامی مهم در درمان و البته کنترل این بیماری در موج های مختلف بود.


نظر شما :