روابط عمومی، اتاق شیشه ای انعکاس دهنده خدمات هر دستگاهی است
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی در جلسه تقدیر از روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی اراک و شهرستان های تابعه بیان کرد: روابط عمومی اتاق شیشه ای است که خدمات ارائه شده سیستم را منعکس می کند.
وی افزود: روابط عمومی امروزه یک علم و هنر است و باید توانایی انعکاس به موقع و مناسب عملکرد اداره خود را داشته باشد.
وی تاکید کرد: این انعکاس و ارائه مطالب وظیفه واحد روابط عمومی را سنگین می کند چرا که در این راه پرمشقت، امانتدار انتقال به موقع، درست، مناسب و با کیفیت اطلاعاتی است همه واحدها با تلاش و رنج و سختی های فراوان انجام داده اند.
دکتر صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی و راهی برای هدفمند کردن اقدامات و برنامه ریزی ها است و خود عاملی محرک و سرعت بخش توسعه همان دستگاه نیز می باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با تاکید بر اینکه آموزش و اطلاع رسونی به عموم مردم، کار بسیار دشوار و سختی است، گفت: خوشبختانه همکاران واحد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در مرکز ستاد و استان و هم در سایر شهرستان های زیرمجموعه، در دوران کرونا عملکرد خوبی داشتند و آحاد جامعه را از خطرات این بیماری مطلع و آگاهی آنها را نسبت به کرونا و سویه های جدید به روز نگه داشته بودند که خود گامی مهم در درمان و البته کنترل این بیماری در موج های مختلف بود.
نظر شما :