روابط عمومی ها نیمه پر و خالی را با هم ببینند

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۵ کد : ۲۶۴۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۴
استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی های ادرات از گفتن نقاط ضعف خود در برابر نقاط قوت و ظرفیت ها، واهمه نداشته باشند.
روابط عمومی ها نیمه پر و خالی را با هم ببینند

به گزارش وب دا مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در جلسه پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در استانداری مرکزی، بیان کرد: روابط عمومی‌ها هم نیمه پُر لیوان فعالیت دستگاه‌های اجرایی را برعهده بگیرند و هم باید نسبت به نیمه خالی و انتقال درست اطلاعات فعالیت موثری داشته باشند.
وی افزود: ما با فریب افکار عمومی مخالف هستیم زیرا این مهم حرام شرعی است قدرتی که برخی رسانه‌ها از آن استفاده می‌کنند، اما نباید نسبت به افکار عمومی بی‌توجه بود باید افکار عمومی را مطلع کرد و به طرف واقعیت سوق داد.
وی تاکید کرد: باید روابط عمومی‌ها عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی را در جهت اعتماد سازی مردمی که مورد توجه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است، تقویت کنند، همچنین روابط عمومی‌ها بالاترین سطح مواجه با مردم را دارند و این بخش خط مقدم، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستند که باید به نقش مهم خود بپردازند.
مخلص الائمه در ادامه خاطرنشان کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نباید فقط در جریان فعالیت دستگاه مربوطه باشند، بلکه باید نظرات مناسبی در خصوص موارد و مشکلات ارایه کنند. 
استاندار مرکزی در پایان افزود: مسئولان روابط عمومی به عنوان افرادی که امین مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند باید خدمات ارائه شده توسط دولت و دستگاه‌های محل فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن در جامعه منعکس کنند.
در پایان این جلسه از تعدادی از روابط عمومی های دستگاه ها و شرکت ها تقدیر شد.


نظر شما :