برنامه‌ریزی دقیق و علمی در حوزه سلامت، آرامش و سلامتی کلی جامعه را در پی خواهد داشت

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶ کد : ۲۶۴۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۹
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای رسیدن به آرامش و آسایش نسبی در جامعه به خصوص در حوزه ی سلامت، باید از قبل برنامه ریزی داشت و طبق آن اقدام اصولی و با برنامه انجام داد.
برنامه‌ریزی دقیق و علمی در حوزه سلامت، آرامش و سلامتی کلی جامعه را در پی خواهد داشت

به گزارش وب دا مرکزی، وهب حبیب پور بیان کرد: در همایش مدیران پایش، برنامه عملیاتی ستادی و دانشگاهی و سازمان‌های تابعه در وزارت بهداشت برگزار شد که در آن به نقش مهم و تاثیر گذار برنامه ریزی، اجرا، پایش و نظارت تاکید شد.
وی افزود: کارایی و بهره‌وری سازمان در موازات با نقش پررنگ برنامه‌ریزی اتفاق میافتد که اگر در همین راستا پایش و نظارت بر عملکرد صورت نگیرد، اثربخشی در تعالی سازمان نمود نخواهد داشت.
حبیب پور در ادامه خاطرنشان کرد: نظام سلامت یکی از بزرگ‌ترین حکمرانی‌ها در حوزه اجتماعی است و یکی از مصادیق امنیت در کشور، این حوزه است.
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در نظام سلامت اگر با برنامه‌ریزی و جهت‌دهی به سیاست‌های سلامت گام برداشته نشود، قطعاً سلامتی جامعه با مشکل مواجه خواهد شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به این‌ که حوزه برنامه‌ریزی یکی از اصلی‌ترین و پایه پیشرفت، رشد و تعالی شاخص‌های سلامت در وزارت بهداشت است، باید به آن توجه ویژه‌ای شود.


( ۶ )

نظر شما :