اهدا عضو به فرهنگ سازی نیاز دارد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۲۶۴۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۹
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در کشور و استان مرکزی با توجه به ظرفیت های بالا برای اهدا عضو، جای خالی فرهنگ و سمت و سو دادن به این کار حسنه دیده می شود.
اهدا عضو به فرهنگ سازی نیاز دارد

به گزارش وب دا مرکزی، بهنام نظری در حاشیه جشن نفس(تقدیر از اهدا کنندگان عضو) بیان کرد: یکی از اقدامات حسنه و پسندیده ای که در سالیان گذشته توجه ویژه ای به آن شده، اهدا عضو و نجات سایر زندگی ها است.

وی افزود: قطعا برنامه های این چنین تاثیر زیادی در فرهنگ سازی دارد و به ایجاد فضا برای تحقق اهداء هر چه بیشتر کمک می کند.

وی تاکید کرد: انشاالله بتوان افراد بیشتری را که برای نجات زندگی خود مجبور به انتظار طولانی مدت در صف های انتظار عضو و شفا گرفتن هستند را یاری رساند و جان های بیشتری را نجات داد.

نظری در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت علم پزشکی، یک فرد مرگ مغزی شده می تواند جان چندین و چند نفر دیگر را نجات دهد که بسیار ارزشمند است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان  یادآور شد: ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی در تاریخ این مرز و بوم بارها و بارها به تصویر کشیده شده و در این مورد نیز باید با تلاش رسانه ها و اصحاب رسانه اطلاعات و آگاهی مردم افزایش یابد.


نظر شما :