خمین، آبی شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۶۴۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۳
با آبی شدن یک شهرستان دیگر شمار شهرستان های دارای وضعیت آبی کرونایی در استان مرکزی به ۲ شهرستان رسید.
خمین، آبی شد

به گزارش وب دا مرکزی، آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان مرکزی اعلام شد که طی آن ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در اینباره گفت: طبق آخرین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی، شهرستان های اراک، خنداب، دلیجان، زرندیه، شازند، محلات، آشتیان، تفرش، فراهان، کمیجان در وضعیت زرد قرار دارند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: همچنین شهرستان‌های ساوه و خمین در آخرین گزارش رنگ بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته شهرستان خمین در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت که اکنون به وضعیت آبی کرونا تغییر رنگ داده است و در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان مرکزی از وضعیت قرمز و نارنجی کرونا خارج شده‌اند.

وی تاکید کرد: اکنون بیماری کرونا در استان مرکزی، شرایط به نسبت مناسب و پایدار دارد و این مهم به واسطه تعامل و همکاری مردم و مسئولان و همچنین حاصل زحمات و عملکرد مثبت کادر بهداشت و درمان است که جای تقدیر دارد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: انجام واکسیناسیون مناسب جامعه هدف در استان نیز یکی از دلایل مهم مدیریت و مهار نسبی این بیماری در استان در هفته‌های اخیر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: انتظار می رود همچنان میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی آحاد مردم در سطح جامعه مدنظر ویژه قرار گیرد تا مجدد شاهد شیوع پیک بیماری کووید ۱۹ نباشیم.


( ۱ )

نظر شما :