افزوده شدن بیش از ۲ هزار متر مربع فضای فعال درمانی به بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۱۹ کد : ۲۶۵۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۲
رییس بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان گفت: ظرفیت ۵۰ تختخوابی این بیمارستان در دوران کرونا به دو برابر یعنی ۱۰۰ تختخوابی افزایش یافته است.
افزوده شدن بیش از ۲ هزار متر مربع فضای فعال درمانی به بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر وحید کاشانی تبار بیان کرد: در سال های گذشته بخصوص حین و پس از شیوع کرونا بخش ها و تجهیزاتی نظیر رادیولوژی پیشرفته، mri، دیالیز مجزا و بخش بستری vip به مجموعه درمانی و ظرفیت های این بیمارستان اضافه شد.

وی افزود: بعد از گذشت دو سال از همه گیری کرونا و شرایط نسبتا خوب و پایدار شهرستان دلیجان، این بیمارستان که تنها مرکز درمانی این شهرستان و روستاهای تابعه نیز است توسعه خوبی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تجهیزات و دستگاه های پزشکی یافته است.

وی تاکید کرد: اتفاقات مبارکی در حوزه سلامت این شهرستان رقم خورده که همگی ناشی از حمایت ها و تلاش های مسئولین دانشگاه و مردم به خصوص خیرین حوزه سلامت و البته صنعتگران این شهرستان بوده و خوشبختانه ادامه دار نیز است.

این متخصص جراحی های عمومی در ادامه خاطرنشان کرد: در طی این مدت دو واحد اکسیژن ساز برای این مرکز درمانی فعال و نصب شده و در حال حاضر بیمارستان امام صادق دلیجان مشکلی برای تامین اکسیژن مورد نیاز خود ندارد.

وی افزود: همچنین حدود 30 درصد به نیروی درمانی بیمارستان که شامل کادرهای مختلف پرستاری، پزشکی اعم از عمومی و متخصص(فعالیت بیش از 28 پزشک متخصص) است افزوده شده است.

وی تاکید کرد: همچنین سعی در افزایش هر چه بیشتر خدمات بهداتشی و درمانی در این شهرستان داشته ایم که در اینباره و طبق آمار یک سوم بیماران که تا پیش از این برای درمان به شهرستان های مجاور مراجعه می کردند، کاهش یافته که آمار بسیار قابل قبولی است.

دکتر کاشانی تبار در پایان ضمن تشکر مجدد از خیرین حوزه سلامت گفت: پروژه icu و ccu پیشرفته با ظرفیت 12 تخت مهمترین پروژه در دست ساخت حوزه ی سلامت این شهرستان است که امیدواریم با کمک خیرین در آینده نه چندان دور به بهره برداری برسد.


( ۱ )

نظر شما :