نگاه دستگاه قضا در استان مرکزی به مقوله سلامت نگاه محکم و ویژه ای است

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۸ کد : ۲۶۵۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۱
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان مرکزی در امور شوراهای حل اختلاف گفت: اداره حقوقی باید از صفر تا صد دیده شود و همکاران این حوزه انگیزه زیادی داشته باشند.
نگاه دستگاه قضا در استان مرکزی به مقوله سلامت نگاه محکم و ویژه ای است

به گزارش وب دا مرکزی، صمد خدابخشی در گردهمایی شورای مشورتی حقوقی دانشگاه علوم پزشکی که سایر مدیران حقوقی دانشگاه های علوم پزشکی و مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اراک حضور داشتند، بیان کرد: مسائل مربوط به قاچاق دارو، مواد خوردنی و آشامیدنی، بهداشت عمومی، دخالت در امور پزشکی و حوزه تخلفات و برخی از پرونده ها هم مربوط به مسائل اداری و استخدامی این اداره در حوزه وظایف دانشگاه علوم پزشکی است که هر کدام اقتضاعات خاص خود را دارد.

وی افزود: به دلیل سختی این کار، نیاز است به همکاران این واحد در ادارات نگاه ویژه تری شود و کارشناسان فعال این حوزه مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند چراکه فعالیت در این واحد فرسایشی است و به دلیل درگیرانه  بودن ماهیت این شغل، نگاه مدیران و مسئولان این امر نیز باید تغییر کند.

وی تاکید کرد: مشکلی در قوانین مرتبط دستگاه ها وجود ندارد و فقط باید در برخی موارد این قوانین پالایش شوند چراکه برخی از آنها جنبه تنبیهی ندارند و نیاز است این قوانین به روز رسانی شوند تا بتوانند نقش بازدارندگی خود را به خوبی ایفا کنند.

خدابخشی در ادامه افزود: آنچه که مربوط به دستگاه قضایی است، آمادگی همه جانبه در مورد مسائل مربوط به سلامت مردم است که در استان مرکزی این مهم به طور ویژه مورد توجه این دستگاه است و سعی شده  در پرونده های این حوزه سرعت و دقت مد نظر قرار بگیرد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان مرکزی در امور شوراهای حل اختلاف در پایان با اشاره به اینکه نگاه دستگاه قضا در استان به مقوله سلامت نگاه محکم و ویژه ای است خاطرنشان کرد: برای برطرف شدن هرگونه مشکل در این حوزه با تمام توان و تلاش پای کار هستیم و آمادگی لازم را برای رفع تهدید علیه بهداشت و امنیت جانی و سلامت مردم را داریم.


( ۱ )

نظر شما :