برنامه ریزی برای راه اندازی دوره کارشناسی پروتز دندان در اراک

۰۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۷ کد : ۲۶۵۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۲
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با آماده سازی زیرساخت های لازم و ظرفیت و پتانسیل موجود، این رشته احتمالا راه اندازی خواهد شد.
برنامه ریزی برای راه اندازی دوره کارشناسی پروتز دندان در اراک

 گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در جلسه وبیناری با هیئت بورد دندان پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابتدا گزارشی از وضعیت دانشکده دندانپزشکی اراک و معرفی اعضای هیئت علمی، دانشجویان، تجهیزات، زیرساخت ها ارائه داد و مسئولان وزارتخانه زیرساخت ها و پتانسیل های دانشکده دندانپزشکی اراک را مناسب ارزیابی کردند.
وی افزود: بحث مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان محلات و راه اندازی دوره کارشناسی پروتز دندان از موارد مهم مطرح شده در این وبینار بود.
وی تاکید کرد: مقرر شد طی جلسات آتی موانع و مشکلات پیش روی این دو موضوع برطرف و زیرساخت های لازم برای راه اندازی این رشته نیز فراهم شود.
دکتر آشتیانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک علاوه‌بر تربیت دانشجویان دوره عمومی، در رشته های تخصصی نیز نیرو تربیت می‌کند، به‌ صورت مرتب نیازهای دانشکده سنجیده شده و در حال بروزرسانی تجهیزات این دانشکده نیز هستیم.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: به دلیل کاهش قیمت و تعرفه های خدمات دندانپزشکی و ارائه خدمات با کیفیت در حوزه دهان و دندان و البته آموزش با کیفیت دانشجویان در این زمینه این دانشکده را به امکانات و تجهیزات بروز، مجهز کرده و سعی خواهیم کرد این روند ادامه دار باشد.


نظر شما :