حافظ امنیت و مدافع وطن، ششمین جانبخش استان مرکزی

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۱ کد : ۲۶۶۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این بار یک سرباز وظیفه، حافظ امنیت و مدافع وطن با اهدای اعضای بدن خود، جان تعدادی از هموطنان خود را نجات داد و دوران خدمت خود را با این حرکت تاثیر گذار به پایان رساند.
حافظ امنیت و مدافع وطن، ششمین جانبخش استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: با رضایت خانواده این جوان ۲۰ ساله که مرگ مغزی او تایید شده بود، ششمین اهداء عضو سالجاری در استان مرکزی و پنجمین اهدا عضو در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی رقم خورد.

وی افزود: این جوان ۲۰ ساله، تنها فرزند خانواده و در حال طی کردن دوران سربازی بود که با تصمیم سخت و البته جاودان، اعضای بدن خود را تقدیم نیازمندان برای بقای زندگی خود کرد.

وی تاکید کرد: این جانبخش عزیز، به دنبال یک حادثه رانندگی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت در Icu بیمارستان ولیعصر اراک بستری شد که متاسفانه به روند درمان پاسخ نداد.

وی خاطرنشان کرد: جانبخش نهایتا در تاریخ ۲۹ اردیبهشت دچار مرگ مغزی شد و پس از اخذ رضایت جهت اهدای عضو در تاریخ ۱خرداد به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران اعزام شد.

وی گفت: سرانجام قصه زندگی این جوان خوشنام به تاریخ ۲ خرداد رسید و در عملی تحت جراحی هاروست قلب، کبد و کلیه ها قرار گرفت که طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان ها بسیار رضایت بخش بوده است.

وی تاکید کرد: تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برای این جوان رعنا و جانبخش بلند مرتبه که نام نیکش زبانزد دیارش بود از پروردگار متعال طلب رحمت و مغفرت ابدی و برای خانواده کریم و سخاوتمندش طلب صبر، شکیبایی و عاقبتی خیر می کنند.


نظر شما :