انجام صفر تا صد IVF در کلینیک پروفسور قوام زاده بیمارستان امیرالمومنین اراک

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۶۶۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۳۹
عضو هیات علمی، استادیار دانشگاه علوم پزشکی اراک و فلوشیپ نازایی گفت: صفر تا صد  یک IVF در کلینیک پروفسور قوام زاده بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک با پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات و تعرفه دولتی قابل انجام است.
انجام صفر تا صد IVF در کلینیک پروفسور قوام زاده بیمارستان امیرالمومنین اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نازیلا نجدی بیان کرد: بخش IVF کلینیک پروفسور قوام زاده بیمارستان امیرالمومنین از سال ۹۹ راه اندازی شده و در حال حاضر با تمام امکانات روزآمد قادر به ارائه خدمات IVF، IUI، اعمال لاپاراسکوپی و هیستروکتومی مرتبط با زنان است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مراجعه دیر هنگام، بزرگترین معضلی است که با زوجین ناباروری که حداقل به این مرکز مراجعه می‌کنند، مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در زوجینی که سن خانم زیر ۳۵ سال است، پس از یک سال و و زوجین که سن خانم بالای ۳۵ سال است بعد از ۶ ماه کلمه نابارور و یا حداقل کم بارور به آنها اطلاق می شود و نیازمند پیگیری جدی هستند تا هر چه زودتر به فلوشیپ آی وی اف مراجعه شود و خدمات درمانی بهتر را دریافت کنند و دست همکاران حداقل برای درمان آن ها باز است.

وی یادآور شد: زوجین نابارور می توانند هر روز در شیفت صبح برای ویزیت اولیه، ارزیابی ها و مشخص شدن برنامه درمان به کلینیک مراجعه کنند.

گفتنی است که در این مرکز بیماران می تواند از بیمه پایه برای درمان استفاده کنند و هزینه درمان به صورت دولتی حساب می شود.


( ۶۳ )

نظر شما :