پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن "روز جهانی طب اورژانس"

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۶۶۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۷
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی روز طب اورژانس را به تمامی متخصصان طب اورژانس در استان مرکزی، اعضاء هیئت علمی، اساتید و دانشجویان این رشته در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن "روز جهانی طب اورژانس"

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی طب اورژانس فرصتی مناسب است تا قدردانی ویژه ای داشته باشیم از همه متخصصان این رشته پر اهمیت حوزه پزشکی و همه بر این باور هستیم که تقویت و گسترش رشته طب اورژانس، زمینه‌ساز افزایش خدمات مناسب بیمارستانی و رضایت بیماران و در نهایت ارتقاء سطح سلامت و نظام سلامت کشور و استان مرکزی را در پی خواهد داشت.

حضور اساتید و پزشکان طب اورژانس در طی چند سال اخیر در مراکز درمانی استان، گامی پرشتاب و رو به جلو بوده که زمینه توسعه شاخص های خدمت رسانی بهتر و هدفمند را به بیماران فراهم نموده است و اکنون نقش تاثیرگذار این گروه پزشکی در تیم های درمانی، به اثبات رسیده است.

یک از اهداف حوزه سلامت در استان در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه و افزایش آسایش مردم و دریافت خدمات درمانی مطلوب تر و به موقع، توجه بیشتر به حضور متخصصان طب اورژانس در بیمارستان های استان می باشد تا بتوانیم تفکرات و دانش های علمی در این زمینه را به عمل تبدیل نماییم و حمایت از متخصصان طب اورژانس، اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان این رشته جزء اهداف و سیاستهای اصلی حوزه سلامت می باشد.

در زمان شیوع بیماری کرونا، توانمندی های منیع و رفیع متخصصان طب اورژانس در ارائه ی خدمت گزاری های شبانه روزی به بیماران در مراکز درمانی استان چون فانوسی در دریای پر تلاطم و ظلمت آلود پاندمی کرونا ویروس، روشنایی بخش و تسلی بخش قلوب کادر درمان و بیماران بوده و فداکاری ها و رشادتهای این عزیزان سبب شد تا هم اکنون بعد از سپری کردن شش پیک بیماری کرونا در آرامشی نسبی به سر ببریم.

اینجانب بر خود لازم می دانم روز جهانی طب اورژانس را خدمت تمامی متخصصان طب اورژانس در استان مرکزی، اعضاء هیئت علمی، اساتید بزرگوار و دانشجویان گرامی این رشته تبریک عرض نمایم و بابت تمام زحماتی که این بزرگواران، بخصوص از زمان شیوع بیماری کرونا در بیمارستانهای استان متحمل می شوند قدردانی داشته باشم و امیدوارم بتوانیم گوشه ای از زحمات شما عزیزان را جبران نماییم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :