پذیرش بیش از ۷۰۰ بیمار ترومایی در اردیبهشت ماه سالجاری

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۲ کد : ۲۶۸۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۸
رییس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) گفت: در اردیبهشت ماه سالجاری ۷۰۱ بیمار ترومایی‌ به این مرکز درمانی مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده اند.
پذیرش بیش از ۷۰۰ بیمار ترومایی در اردیبهشت ماه سالجاری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی‌ بیان کرد: با فرارسیدن فصول گرم سال و ایام تعطیل آمار مراجعین و تصادفات افزایش یافته است به طوریکه در اردیبهشت ماه سال جاری در مجموع ۶ هزار و ۵۵۳ بیمار پذیرش شده‌اند که از این تعداد ۷۰۱ بیمار ترومایی و سانحه دیده بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: از ۷۰۱ بیمار ترومایی پذیرش شده در این مرکز درمانی، چهار نفر فوت شدند.

وی تاکید کرد: در اردیبهشت ماه سالجاری حدود ۳۷ نفر مسمومیت با الکل به این مرکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۳۱ نفر آقا و ۶ نفر خانم بودند و با دریافت خدمات درمانی طبی بهبود یافتند و به طور کلی در سه ماهه اول سال مورد فوتی از مسمومیت با الکل به ثبت نرسیده است.

دکتر شجاعی ضمن اشاره به انجام فرآیند اعتباربخشی در بیمارستان حضرت ولیعصر در چند روز گذشته، اضافه کرد: در چند روز گذشته فرایند اعتبار بخشی در بیمارستان حضرت ولیعصر انجام شد که خدا را شاکریم که روند بسیار مثبتی بود و تبادل دانش و اطلاعات به صورت دو طرفه و نکاتی از جانب ارزیابان بیان شد.

وی تاکید کرد: این مهم به عنوان یک نقطه دید از خارج از بیمارستان و با یک زاویه دیگر موارد مورد نیاز را به همکاران منعکس کرد و نقاط قوت و ضعف مجدداً مورد بررسی قرار گرفت و این مهم باعث شد در طول یک سال آینده بحث اعتبار بخشی و فرایند اجرایی شدن سنجه های اعتباربخشی را در طول سال در بیمارستان داشته باشیم.


نظر شما :